Samantha-in-Spanje.reismee.nl

Rara wat heb ik gedaan....

Olaaahhh!!!

Zo gisteravond na het werk ben ik voor het eerst naar San Antonio geweest en daar is dus meer leven dan hier in Es Canar... Ondanks dat ik geheel nuchter was, omdat ik de bob was, heb ik een geweldige avond gehad!!! Dat was wat ik van Ibiza verwachte gekke mensen, goede muziek en niet al te hoge prijzen voor een drankje zoals in Ibiza-stad {voor de gene die het nog niet weten: ik was voor 2 bier en een flesje water 27 euries kwijt

Surprised
}. Vandaag ga ik een tourtje maken met een gehuurde auto over het eiland om te kijken of er nog wat te beleven valt, maar dat lezen jullie weer een andere keer..

Toedoels,

Samantha

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!