Samantha-in-Spanje.reismee.nl

Eerste werk dag....

Olah!!

Zo mijn eerste werkdag zit er nu een halfuurtje (23:30) op en ik wilde jullie even laten weten hoe die was. Het is ontzettend rustig in het hotel, dus we roeien met de riemen die we hebben. In ons geval niet met de riemen, maar met de mensen ;P Ik heb gezellig gesjoeld,killing darts gespeeld, killer pool en niet vergeten Frech balls.. Denk dat er alles bij elkaar toch wel 20 mensen mee hebben gedaan :P Hahahah Maar tot nog toe is het erg leuk en gezellig alleen vlot het niet zo met het dansjes leren.

Ik hoop dat jullie nu genoeg weten, want ik ga nog eventjes wat drinken met mijn BAAS...

Ciao, Ciao

Samantha

Reacties

Reacties

mams&' staaaaaaaaaaaaaaccccy

Heeey lieffie/ zussie.
Zow sow je hebt het erg naar je zin daar naja gelukkig maar. Nu begint je 2de werkdag hopelijk ook zo leuk als je eerste. En niet te veeeel drinken jij hea! We horen snel weer van jou..

we miss you
xx., mams en stacy loveyou

Marga

Hoi Sammie,

De drukte zal heus wel komen het is toch nog geen hoogseizoen of is het stilte voor de storm.

Leuk dat je het naar je zin hebt, enhe die pasjes komen vanzelf wel. Neem lekker een borrel en we horen snel weer wat van je.

Kusjes papa en marga

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!