Samantha-in-Spanje.reismee.nl

One day left!!

Olah!!

Cool

Druk bezig met de laatste dingetjes inpakken, morgen is de dag van vertrek. Vanavond eerst nog even naar de verjaardag van kleine Umitje en afscheid nemen van iedereen. Nou de volgende keer dat jullie iets lezen is het vanuit Spanje!!

Toedelss,

Samantha

ria

Haiiiii Samantha heb je mail ontvangen,je bent wel erg snel hoor hihihihi.
Maar nu kunnen we mailen maar eerst ga ik op vakantie.
Nou meis een hele goede vlucht en tot mails.
Doegggggg
xxx Ria

Stacy

Sammie hier je liefe zuje (Ahum) whahah naja ik zit nu effe achter de laptop jij bent inpakken,.. sammie ik ga je echt missen en wees voorzichtig alsjeblieft ik wil je heel terug hebben xxx..,,, je susje

Marga

Hoi Sam, wij wensen jou een hele fijne 3 maanden toe. Wij gaan je erg missen. Doe voorzichtig . Het is net zoals Stacy zegt we willen je heel terug hebben. Maak veel lol en niet te hard werken he. We houden veel van je.

XXX Marga en Papa

margareth

Hoi hoe was je vlucht heb je naast die leuke jongen gezeten met die blauwe zonnebril hoe laat was je er
ik zie je als het goed is over 4 weken veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet doet

kus Margareth en hans

Richard

Hoi Samantha ik hoop dat je een goeie vlucht hebt gehad,
ik hoop dat je cursus erg leuk is voor je en ik hoop dat je daarna ook in een leuk hotel komt.
Geniet van het lekkere weer daar en niet te hard werken daar, en ik zal je webblog blijven volgen.
En veel plezier daar in Spanje ik zal aan je denken als jij in het zonnentje ligt en ik hard aan het werk ben in de regen of in het ziekenhuis.

XXX Richard

Vincent

Ellow sammie,
En een goeie reis gehad??
moet nog ff 4weekies hard werken en dan kom ik lekker een weekie naar je toe.
en daarna kom ik op 26 juli tot 8 augustus weer lekker naar je toe.
Heel veel plezier en tot snel!!!
XXX vinni

Rina [sml]

Hoi Samantha,
Hoe was de 1e indruk, goed ontvangen daar. Zit je in een leuke team!!! Heel veel succes zet hem op ik blijf je volgen. Groetjes van Rina

Marga

Hoi Sam, hoe is het nou daar. Ik zit met zoveel vragen maar kan het niet allemaal opschrijven.
Je reis was goed gelopen hoorde ik.
Jammer dat je nog nks op je blog.
Maar we hopen snel wat van je te horen.

XXXjes Marga en Papa

Stacy

Saaaaaaammmmiiiee, nouw wat hoor ik :(
je hebt het niet naar je zin...
Probeer het leuk te maken en als het echt niet lukt dan uhm komt je maaar snel terug naaaar huis!
ik mis jou erg veel ;'(

xxx..,, en dikke knuffels stacy