Samantha-in-Spanje.reismee.nl

Weer wat beter!!

Olaahhh!!

Zo mensen heb vandaag weer geprobeerd te werken, dus het gaat al weer wat beter... Ik heb alleen absoluut geen ritme gevoel en nu willen ze dat ik dansjes uit mijn hoofd leer. De danspasjes opzich zijn geen probleem, maar om in de maat te blijven, dat lukt voor geen meter... Nu heb ik er dus een hard hoofd in dat ik hier mag blijven. De Engelse kinderen zijn wel dol op mij en doen graag een activiteit met mij mee, maar er is nog een ander probleem en dat is de warmte van hier.... Het is zo warm en zo andere warmte dan ik gewend ben, dat ik af en toe gewoon van mijn graadje ga. Acch misschien is het een kwestie van wennen, want alles went behalve een vent.

CiaO, CiaO

Samantha

Reacties

Reacties

Stacy

Haaaaaaii zussie (K)..,,
Nou gelukkig dat het al weer beter gaat =)
Nou hopelijk mag je daar blijven of je gaat naar het vasteland? maartja.,
Nou gelukkig mogen de kinderen jou want ik mag jou ook! sammie ik mis je echt vet erg =(
Nou we horen snel van je hea!

kus en dikke knuffels je zusjee!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!