Samantha-in-Spanje.reismee.nl

Firts day in Ibiza!!

Olah!!!

Zo mensen zit nu toch echt in Ibiza en het weer is hier HOTTT!! Me eerste werkdag is gelijk mijn vrije dag dus dat begint lekker...

Wink
Zit nu lekker aan het strand te genieten van mijn Cosmopolitian cocktail in Ibiza-stad... Wat wil een mens nog meer?

De kamer die ik tot nu toe heb gekregen is echt super en is voor mij alleen!! Stadje is een beetje saai, maar lol moet je zelf maken.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb bij gepraat...

Ciao, Ciao!!!

Reacties

Reacties

Stacy

Ellooew zussie,
Naja zo te horen heb je het echt naar je zin! Ben echt blij voor je. Ik hoop echt dat je mag blijven dus doe goed je best! Heb ik ook een vakantie plek eindelijk buitenland yeah! uhm maak er wat van en hou ons wel op de hoogte wat er daar allemaal gebeurd!. Ik hoop je snel weer te zien en als je mag blijven dan zie ik je rond 11 juli.

Zussie ik hou een heleboel van jou ookal zeg ik dat niet zo vaak maar het is wel zo! Ik mis je na een dag al zielig hea ben ik :P

Dikke kus en knuffel je zusje stacy

maro

ola my love
ben je nu tog egt weg he ben trots op je lief
ik zal je missen maar ik ben maar en hard slag van je van daan hou van je baby kiss kiss

margareth

Hoi lekker zo dagje aan het strand hier is het nu ook mooi weer maar ik moet het doen met een ligbed in de tuin vandaag en morgen moet ik gewoon weer aan het werk ik hoop dat je leuke collega's heb en maak veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen nou dat zijn er niet veel gr Margareth

Marga

Hoi Sammie

Ik ben jalours op je lekker aan het strand met een cocktail.

Maak er wat moois van en geniet lekker van alles wat je meemaakt maar wel schrijven he dan kunnen wij er ook van mee genieten.

Groetjes,

Een dikke kus van mij en brasas van je vader

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!